Hogyan foglaljon

Hírek

Naptár

Központunk exkluzivitása bármely rendezvény - konferencia, kiállítás, tesztvezetés, partnertalálkozó, családi nap, csapatépítő tréning, vagy egyéb esemény - megszervezésére és lebonyolítására alkalmas.

  • Szabad / Foglalható
  • Nyilvános rendezvény
  • Zárt rendezvény
  • Részben szabad / Foglalható
  • Céges ügyfelek részére foglalható
  •  
  • December 2018
  •  
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
c 14 Február 2017

TÉLEN MÉG BIZTONSÁGOSABBAN!

Csörgő László, vezető trénerünk tippjei, hasznos tanácsai, hogy a megváltozott, téli körülmények ellenére is biztonsággal vezessünk!

Mire érdemes figyelni, ügyelni, az adott szituációkban?

  • Elindulás

A megváltozott, téli időjárási körülmények között kerüljük a nagy gázzal történő sportos elindulást, gyorsításunk legyen fokozatos! Amennyiben szükséges, pl. intenzív havazás vagy lefagyott, jeges útszakasz esetén, elinduláskor használjuk a 2-es sebességi fokozatot, így kevésbé csúszik meg a gépjármű kereke.

  • Fékezés

Utunk során mindig legyünk tudatában a tapadásnak, a megszokottól sokkal finomabban kezeljük a fékpedált! Hiába van ABS az autónkban, ha elveszítjük a gumiabroncsok tapadását, az autó irányíthatatlanná válik. Téli időjárási körülmények között használjuk fokozottabban a gépjármű motorfékezését!

  • Kanyarok

Kanyarodás előtt lassítsunk le, még a kanyar előtt határozzuk meg az optimális haladási sebességet, hogy a művelet közben már ne kelljen a féket használni, és ne veszítsük el uralmunkat járművünk felett.

  • Alulkormányzottság

Amennyiben az első kerek felett elveszítjük az uralmat, a jármű irányíthatatlanná válik. Ha a kormány elforgatása ellenére az autónk orra a kanyar külső íve felé tart, gázpedál felengedésével csökkentsük a sebességet, próbáljuk meg helyreállítani a gumi oldalvezető képességét! Ha ez esetleg nem segítene, apró mozdulatokkal nyissunk a kormányon a kanyar külső íve felé!

  • Túlkormányzottság

Amennyiben a hátsó kerekek tapadása megszűnik, de az első kerekek még tapadnak, fronthajtású autók esetén óvatosan gyorsítsunk, hogy visszanyerjük stabilitásunkat! Hátsó kerék meghajtásnál óvatosan engedjük fel a gázpedált, amíg ismét visszanyerjük a kerék tapadását! Semmi esetre se fékezzünk, mert a hátsó kerék blokkolása növeli az autó instabilitását!